Zobraziť vysledky 1 do 3 z 3

Téma: Dobytie dediny od spoluhráča z aliancie

  1. #1
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    14.03.2017
    Príspevky
    3

    Povodný Dobytie dediny od spoluhráča z aliancie

    Zdravím, chcel som sa opytat ci ide prebrat dedinu od hraca, ktory je so mnou v aliancii, ale maze ucet.

    Dakujem za odpoved.

  2. #2
    Registrovaný používateľ Avatar užívateľa SocrateS
    Registrovaný dňa
    04.06.2010
    Lokácia
    o O o
    Príspevky
    132

    Povodný

    §4.1 preberanie dedín
    Je neprípustné:
    1.dobyť dedinu hráčovi, ktorému ste robili zástupcu pokiaľ neuplynú aspoň 2 týždne od zrušenia zastupovania.
    2. dobyť dedinu hráčovi, ktorý vám robil zástupcu pokiaľ neuplynú aspoň 2 týždne od zrušenia zastupovania.
    3.dobyť dedinu hráčom, ktorý boli zapísaný ako užívatelia rovnakého PC, neuplynú aspoň 2 týždne od zrušenia užívania rovnakého PC.
    4. dobyť dedinu bývalému spoluhráčovi z aliancie, pokiaľ neuplynú aspoň 2 dni od jeho/jej opustenia aliancie.
    5.dobyť dedinu svojmu spoluhráčovi, príp. hráčovi zo spojeneckej aliancie.
    6.Toto pravidlo sa nevzťahuje na oázy.



    P.S.: Travian answers to tiež má rozpísané
    Neznalosť neospravedlňuje ;) :)
    Vidíme sa na SKX ;)

    SocrateS ;)

  3. #3
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    01.10.2010
    Príspevky
    9

    Povodný

    Ano ide. Jediny zadrhel je v tom, ze tam musi byt artefakt. Dediny s artefaktom idu prebrat hocikomu, aj spoluhracovi z aliancie.

    Brano

Pravidlá prispievania

  • Nemôžete zakladať nové témy
  • Nemôžete zasielať odpovede
  • Nemôžete zaslať oznámenia
  • Nemôžete editovať vlastné príspevky
  •