Strana 12 z 16 PrvýPrvý ... 2345678910111213141516 PoslednýPosledný
Zobraziť vysledky 111 do 120 z 159

Téma: Artefakty

  1. #111
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    13.09.2009
    Lokácia
    Svätý Jur
    Príspevky
    495

    Povodný

    Citovať Originál od Sopendzal-lah Zobraziť príspevok
    preco?uz si dohral?
    To nie láska ale nebudem tu predsa vykrikovať svoj stav army angelangel
    sk1 3.vek - Vlcko [Demons]
    sk1 4.vek - QuickShare [Bzdochy]
    sk1 5.vek - Sammael [NA™]
    1/2veku
    sk1 6.vek - Vlcko4 [PEGAS]

  2. #112
    Registrovaný používateľ Avatar užívateľa Suňo
    Registrovaný dňa
    27.07.2010
    Príspevky
    529

    Povodný

    a preco nie sme zvedavy angel

  3. #113
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    13.09.2009
    Lokácia
    Svätý Jur
    Príspevky
    495

    Povodný

    sme zvedavI ked tak ... a co myslis skus si domyslet ... ostatok farmil, ostatok bil iny art., ostatok nexzistuje ...
    sk1 3.vek - Vlcko [Demons]
    sk1 4.vek - QuickShare [Bzdochy]
    sk1 5.vek - Sammael [NA™]
    1/2veku
    sk1 6.vek - Vlcko4 [PEGAS]

  4. #114
    Registrovaný používateľ Avatar užívateľa Suňo
    Registrovaný dňa
    27.07.2010
    Príspevky
    529

    Povodný

    wow tolko ostatkou ty mas teda inu army

  5. #115
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    21.10.2009
    Príspevky
    102

    Povodný

    Citovať Originál od Suňo Zobraziť príspevok
    ked budu mat obidvaja posobnost na cely ucet tak platit bude ten ktory ma starsi datum dobitia.
    Ibaže on sa nedal dobiť. Vypísalo to že váš hrdina nesmie vlastniť dva artefakty s pôsobnosťou pre celý účet. Ja si myslím že to je nejaká blbosť nie. Tie artefakty sú malé. Podla mňa sa tam prehodila funkcionalita, pôsobnosť na celý účet u obidvoch. Ale tým pádom je to nejaké nedotiahnuté.

    http://travian-reports.net/sk/report/116253359d7

  6. #116
    Registrovaný používateľ Avatar užívateľa Suňo
    Registrovaný dňa
    27.07.2010
    Príspevky
    529

    Povodný

    tak ste maly akurat smolu ze obidva mali akurat posobnost na cely ucet .

  7. #117
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    07.12.2010
    Lokácia
    SNV
    Príspevky
    15

    Povodný

    fajn aspon nemusim zacinat temu o artefakte nestability a dufam ze sa tu ozaj dozviem odpoved preco nemozem vlastnit druhy maly artefakt nestability. druhy utok na ten artefakt trval viac ako 36 hodin teda jeho posobnost sa zmenili pocas mojej cesty k nemu aj ten co som mal na ucte sa zmenil akurat s posobnostou na cely ucet aj ten ktory som dobijal v case dopadu mal posobnost na cely ucet ale stale su to male artefakty tak preco som ho nemohol zobrat

    a este pikoska : arma sa mi vracia opat 36 hodin a medzi tym sa zmenil art ktory mam doma. papka mi to raz tolko obilia a ja nemozem vobec nic urobit lebo arma ja na ceste domov. takze mam akurat straty na arme velky minus a zvlastny pocit .

    dufam ze sa tu dozviem viac o dovode preco nemozem vlastnit 2 male artefakty

  8. #118
    Registrovaný používateľ Avatar užívateľa First
    Registrovaný dňa
    03.03.2010
    Lokácia
    Žilina/Meder
    Príspevky
    71

    Povodný

    cece to o com hovoris .. spominas stale posobnost na cely ucet a pak hovoris o malych artefaktoch.. mas jasno v tom, ze maly art ma posobnost len na dedinku? bo inak nevim co tu furt nechapes.. v jednej dedinke nemozes mat dva male arty a na ucte nemozu byt dva velke..
    avatar zodpoveda tomu co casto vidim na traviku.. have a nice game :)

  9. #119
    Registrovaný používateľ
    Registrovaný dňa
    21.10.2009
    Príspevky
    102

    Povodný

    Hovorí o malom Artefakte nestability, ktorý sa mení na velký občas.

  10. #120
    Registrovaný používateľ Avatar užívateľa Shanna
    Registrovaný dňa
    04.11.2008
    Príspevky
    420

    Povodný

    Ak preberies maly artefakt nestability, a v case utoku na druhy artefakt nestability (ktory ma v tom momente posobnost na cely ucet) ma ten prvy posobnost na cely ucet, nepreberies ho. co je na tom nejasne? System nepovoluje mat dva artefakty s posobnostou na cely ucet. Jedine, zeby si ho prebral aj s dedinou. Vtedy ho sice budes mat, ale nebude posobit.

    Najprv si precitajte temy o artefaktoch.

    http://forum.travian.sk/showthread.php?t=4670 alebo http://help.travian.sk/index.php?type=faq&mod=508
    Naposledy upravil Shanna; 07.12.2010 o 13:51

Strana 12 z 16 PrvýPrvý ... 2345678910111213141516 PoslednýPosledný

Pravidlá prispievania

  • Nemôžete zakladať nové témy
  • Nemôžete zasielať odpovede
  • Nemôžete zaslať oznámenia
  • Nemôžete editovať vlastné príspevky
  •